Tuesday, March 4, 2008

se cheama ca sunt logica...

...pentru ca in sfarsit am terminat www.proveyourlogic.com la care, dupa cum va spuneam la un moment dat, ma chinuiam tare mult. am dat sfoara in tara, am pus pe jar alti cativa "muncitori cu calculatorul" care si-au mancat si ei in perioada pauzelor de masa nervii in loc de carnaciori, si mai cu tras mai cu impins, i-am dat de cap. Si imi pare tare bine ca nu l-am lasat balta. Unele intrebari se pare ca au mai multe raspunsuri acceptate (as vrea sa ii vad codul micutului programel) iar altele, dimpotriva, chiar daca problema are mai multe raspunsuri, nu stiu pe ce baza se accepta doar unul pe care il vrea el. La una din intrebari (aia cu scrisoarea, pentru cei care vor avea curiozitatea sa inceapa jocul- atentie- e addictive si are efectul de a scoate cativa peri albi!) munca in comun a dat rezultate si cu atat mai placut a fost succesul.
Daca mi-ar putea folosi logica asta si la chestiile legate de corazon...da sa nu cobim, azi am avut o zi minunata, chiar de la inceput. ;)

No comments: