Friday, February 29, 2008

are mama (inca) o fata licentiata...

...de data asta in informatica (spune asta ceva despre mine? in afara de faptul ca nu stiu cum am trecut prin facultate si ce mai stiu din ea (like...nothing), nu!). Deci, am si patalamaua la mana. De un an jumate statea si ma astepta saracuta. Acum ne-am regasit si reintregit. Dar regasirea nu a fost foarte usoara si nici plictisitoare, noroc ca a fost frumos afara. La ce ma refer?
Sun la facultatea mea si mi se spune ca pentru ridicarea diplomei trebuie sa merg la Fac de Drept (chiar dc eu am terminat Matematica) doar cu buletinul. Fug de la JCC (ca domnii au un program cu publicul foarte public-friendly: 12-14 in fiecare zi) cu masinuta din dotare in stilul "cand pisica (a se citi tata) nu-i acasa, soarecele (a se citi subsemnata) ia masina". Din lene bineinteles de a merge cu troleul. Si imi facusem eu planul unde parchez, totul...well..planul asta nu s-a prea potrivit pentru ca pe o distanta de vreo 1km in orice directie ciu ciu loc.m-am cam invartit, am fost claxonata, am intors pe unde am putut si tot nu gaseam loc. am zis, hai sa incerc direct in curtea facultatii de drept. acolo e o bariera si un nene. imi fac deja discursul cu "am doar 5 minute treaba aici, m-au chemat de urgenta, yada yada", ma instalez la bariera, nenea se uita la mine si ce sa vezi? bariera se ridica. eu "?!?!" aproape ca imi venea sa ii zic "nu vrei nene sa ma intrebi nimic?":) da intru plina de incredere si parchez, unde altundeva decat...exact la gura scarilor de la Drept! E?E? cine e "SMECHERA"? Asta inseamna sa ai tupeu. Ma uit stanga dreapta, nu alearga dupa mine nici o femeie de servici cu matura sau vreun jandarm cu "bulan", deci sunt incantata.
Ajung la biroul cu pricina, stau la coada (pentru ca nus e poate secretariat de facultate fara coada), si mi se pune in brate o foaie pe care trebuie sa iau semnaturi de la serviciul social (in caminul universitatii, da care e treaba mea? nu am stat niciodata la camin) si de la contabilitate. Noroc ca semnatura de la biblioteca facultatii mele o luasem, se pare, inainte de examen. A, si mi se spune ca pozele pe care le au ei la dosar nu sunt bune, ca sunt pe plastic in loc de hartie fotografica. Asa ca cele 5 min pe care le credeam eu (in inocenta mea) ca o sa dureze ridicarea diplomei, pareau ca se inmultesc. Ma duc la contabilitate pentru ca era cea mai apropiata de unde eram. Acolo: "mergeti intai la serviciul social". Zambesc pe sub mustata (doar trebuia sa ma astept, nu?) si merg la social. acolo nici nu se uita pe nici un fel de baza sa vada daca am datorii sau nu, imi semneaza si stampileaza. la fel si la contabilitate. Asa ca la ce mai folosesc, nu stiu. Mi-a luat apoi ceva sa gasesc un loc unde fac poze repede si neaparat pe hartie. ma intorc la ghiseu, mai stau o data la coada, mai completez 2 formulare, dintre care unul cu unde lucrez si cat castig (WTF?) dar, dar...la urma urmelor...am DIPLOMA in maini! Ceea ce imi place e ca situatia scolara e si in romana si in engleza semn ca evoluam si ca se gandesc oamenii ca poate te intereseaza sa o folosesti in afara. pe langa asta...nimic, sunt mai draguta in poza din diploma de Bac decat in asta de acum, ma mandresc mai mult cu aia decat cu asta si nici nu cred ca voi lucra vreodata in domeniul in care am terminat. but...never say never.
Oricum, i faced again the bureaucracy and G-d i missed it (NOT!).
that's all for today, folks...

No comments: