Friday, February 29, 2008

sa imi fie rusine...

...ca am lipsit atata timp de pe blogosfera si sper sa nu se mai repete. foloseste cuiva daca ma duc la colt pe coji de nuca? (macar daca as avea coji, asta ar insemna ca am avut si nuci si ce pofta am acum de nuci...:) )
Revin acum cu "ziua melodiei" si putin mai incolo va povestesc peripetiile mele de ieri. ca asa mi-am dat seama ce viata plictisitoare am, doar la JCC si acasa sau niste iesiri cu prietenii la o supa de rosii cam pe la 11 seara. Dar daca nu am avut contact cu birocratia lately, am uitat ce inseamna sa...traiesti:)
Azi, melodia este: Hi lo Yodaat a lui Shlomo Artzi...Data trecuta a fost David Broza iar acum acest Shlomo, putin mai vestit ca prietenul meu David. Tatal lui, Itzhak Artzi z''l, plecat din Romania ne-a si facut onoarea de a vorbi la un seminar Sohnut acum multi ani, la Timisoara. Cineva mai tine minte?

Sper sa va placa acest Shlomo Artzi, cu vocea lui recunoscubila din 1000. Raguseala lui caracteristica e foarte placuta si linistitoare.

Versurile le gasiti aici:

http://www.hebrewsongs.com/?song=hiloyodaatmaoveralai


No comments: