Sunday, February 10, 2008

ciobani cu veste reflectorizante...

...si papusi mutilate. bine, asta pe langa capsuni, jeleuri din Shuk HaCarmel (oh, how i miss that place and i was there only 5 days ago) si un cocktail la care am fost cam paraziti. si sa nu uit http://www.proveyourlogic.com (SUPER site, i'm stuck la nivelul 16). Ce sunt toate astea? Asa se poate rezuma ziua de azi la JCC. a, si am uitat, mult mult ras. isteric, grohaitor, pitigaiat, soricos, cu lacrimi sau fara. Si se cheama ca i'm back at work. Sa nu ma intelegeti gresit. toate astea au fost BESIDE work. dar azi m-am simtit bine. bine ca incep sa imi revin, bine ca mi s-a spus de cateva ori ca ce bine ca m-am intors sa fie iar atmosfera misto in birou (asta intr-un exces de zel al lui Adi care sigur acum nu mai recunoaste:) ), bine ca nu am avut motive sa ma enervez (prea tare), bine ca cineva a inceput sa isi schimbe atitudinea fata de mine, bine ca am vorbit cu oameni care ma inteleg si sunt alaturi de mine, deci, in caz ca nu m-am facut inteleasa...BINE.

Si imi dau seama ca ce am scris in carnetelul cumparat din israel (din acelasi Shuk) special pentru momentele cand imi vine inspiratia si nu sunt la computer, a ramas scris acolo. si chiar daca o sa fie out of date, ca sunt deja de cateva zile inapoi, eu tot o sa le povestesc. Incepand cu faptul ca nu am mai mers la concertul David Broza si Mayumana. Deci nu am ce povesti, cum promisesem. Asta pentru ca am venit mai repede in Romania.

Apoi vroiam sa va povestesc cat de "kashkeshanim" sunt israelienii. Adica cum ar fi "bullshit-uiori".Cuvantul asta caracterizeaza specimenele de sex masculin intr-atat de mult incat eu sunt sigura ca exista un curs special la gradinita. Atunci cand invata sa nu risipeasca strop de apa de nici un fel (Ariel e nebun cu asta si cred ca m-a molipsit si pe mine, da e de bine), sa fie foarte cu tupeu in orice fac, urmatorul curs e cum sa abureasca fetele. Va dau doar un mic exemplu din oceanul de intamplari: Miercuri seara, trebuia sa gasim un zbor urgent Soranei in Romania pentru a doua zi. Am intrat pe un site de zboruri Last Minute israelian si am gasit niste zboruri la pret bun, dar nu dadeau foarte multe detalii (adica, ora plecare, sosire, etc). Asa ca eu sun la agentie (era ora 21:30) ("For English press 2". apas 2 dupa care urmeaza alte instructiuni si vorbarie multa in ivrit, ceva de genul "vrei sa iti vorbim in engleza? Ia de aici ivrit!:) ) Pana la urma, imi raspunde un tip care zice ca nu prea crede ca se descurca in engleza da sa incercam (pai eu nu apasasem special tasta 2 pentru engleza?). Pana la urma, vorbim bine in engleza, si chiar daca ii explic ca este o situatie delicata si ca de aia trebuie sa zburam repede in Romania, lui ii arde de "you're cute!" (asta dupa voce, da?) si "But when are you coming back?" "let's meet" si alte d'astea. Pana la urma de ajutat ne-a ajutat mult, a stat peste program (si nu a uitat sa sublinieze asta), a doua zi la 8 dimineata mi-a dat sms ca inca lucreaza la biletul nostru, si nu s-a lasat pana nu i-am dat contul de facebook. Ca sa nu mai vorbim de "good night, dream of me" (WTF?) "i'll miss you"(You don't even know me DUDE!) "please make alyia for me" (say what???) and so on. Si asta chiar daca l-am anuntat de la inceput ca nu imi plac kishkushinurile (aka bullshituri ~ abureli) da se pare ca it's in them totally!:)
Da nu pot sa nu recunosc ca m-a amuzat. Si Sorana stie la cine sa apeleze cand vrea sa vina rapid in Romania;)

Gata ma duc la nani, alte povesti maine...

Later edit: mi-am adus aminte! m-am enervat de cateva ori azi la birou! si am promis ca cineva mananca bataie sau sta pe coji de nuca saptamana asta. o sa vada el cine e! hehehehe (ras malefic, da?:) )

3 comments:

Mihai PALADE said...

ce-ia ala facebook? ;-))

m-a distrat partea cu biletul ...

Adrian said...

am citit de 3 ori postul (yeah, right, macar am invatat si eu sa kashkeshanim-uiesc) si tot nu am inteles de unde si pana unde papusi mutilate (dana, ceva traume din copilarie?) si ciobani cu veste reflectorizante (atentie, psihologii ne sfatuiesc ca e bine sa ne punem in practica fanteziile...) :p

Dandush said...

Adi, adi adi...tocmai tu sa te faci ca nu stii? Ia uita-te in dulap la ciorapeii din lana gri cu dungulitze verzi fosforescent primiti ieri de la nevasta-ta si o sa iti amintesti ca fanteziile nu erau ale mele ci ale ei cand vorbeam de ciobanasi cu veste reflectorizante si ciorapi la fel. Cat despre papusile mutilate - chiat TU mi-ai prezentat aceasta minunata jucarie cu care ii distram pe copiii care vin sa se educe la JCC:)) Lamurit? sper ca si tu si ceilalti care chiar nu aveau de unde sa faca vreo legatura.
Cat despre fanteziile care trebuiesc puse in practica...da si nu. Ca de obicei esti dezamagit de outcome si cat sunt fantezii suna bine si par frumoase. asa ca poate e mai sanatos sa ramana fantezii. and then again...maybe not:))