Tuesday, February 12, 2008

Ziua melodiei...

M-a intrebat cineva de curand care este melodia israeliana preferata. Si...ce sa vezi? Nu am stiut ce sa ii raspund. Asa ca de cateva zile bune ma gandesc si razgandesc si fac o lista cu melodiile israeliene (in ivrit sau/si cantate de israelieni) care imi plac FOAAAARTE mult. Asa ca aceasta rubrica se va intitula..."Ziua melodiei" si o lansez azi. Tin sa mentionez ca unele cantece imi plac pentru ca sunt simplu, genul meu, altele pentru ca imi merg la suflet si imi amintesc de cineva anume, de un loc anume sau o stare anume, iar altele mi-au ajuns dragi pentru ca imi place dansul israelian care le este atasat. Sper sa va placa si voua. Si ma intereseaza si parerile voastre asupra lor.
Enjoy!
Azi: Por tu ausencia (in spaniola, portugheza si ivrit)- David Broza (da, da , prietenul meu:) )

No comments: