Monday, February 4, 2008

prietenul meu, david...

...broza, bineinteles, care altul? De la concertul de deschidere a JCC, cand a fost in Bucuresti si a facut un SHOW de zile mari, m-am indragostit de muzica lui. Probabil si pentru ca am muncit la evenimentul asta cum nu am muncit la nimic altceva si pentru ca am crezut in el, dar si pentru ca mi-a depasit orice asteptari. David Broza ca om ( e un tip taaare simpatic, la locul lui, down to earth si sociabil) si David Broza ca artist si "facator de show". M-am indragostit de multe din cantecele lui si i-am innebunit pe colegii mei cu CDurile lui. Deci, in acest context, sunt EXTREM de incantata sa va anunt ca...azi am cumparat bilete la BEJUNTOS!!! cu Mayumana si David Broza. Joia asta! de abia astept. Pentru cei carora nu va spune prea multe (n-aveti grija, nici mie nu-mi spunea nimic cu 3 luni in urma), asta e linkul catre prezentare, cu subtitrare in engleza. Mie mi se pare o forma mai misto a "Made in Romania" cu trupa lui Dan Puric. Merg cu mama, Sori(si bebe la purtator) si Ariel. Promit sa povestesc cum a fost.

Later edit: nu am reusit sa ma prind cum se insereaza un filmuletz (ce sa-i faci, sunt la inceput, give me some credit, pls) asa ca asta e linku:
http://www.youtube.com/watch?v=GdxfVUBVAik Enjoy!

No comments: