Monday, February 11, 2008

"paaaaii...se vede!"...

...spuse ea plina de certitudine.
Despre ce este vorba? Discutia urmatoare este reala, cu personaje, locuri si fapte reale.

Gara Brasov. Ghiseul de vanzari bilete autobuz.
Eu: " Ce autobuz ajunge la Spitalul Judetean?"
Tanti: "xy"
Cumpar bilete dar Dan imi pune o intrebare foarte pertinenta. Asa ca ma intorc si intreb la randul meu: "Si cum ne dam seama ca am ajuns la Spitalul Judetean?"
Tanti: "Pai....se vede !?!?"
Eu: "CE se vede?"
Tanti: "Spitalul!!"
Eu (deja simtind cum mi se ridica tensiunea) "Si de unde stiu ca ala e spitalul??" (intrebare pertinenta, Parerea Mea)
Tanti: "Paaaaaiii...se vede!!"
Eu (am rezolvat-o cu tensiunea, deja am un glas tare calm) "CE se vede??"
Tanti: "O cladire" (cu un ton de DUH!!! ce fel de intrebare imi pune si asta!)
Eu: "pai si cum e cladirea asta?"
Tanti: "E Spitalul, normal!"
Eu(rasul incepe sa ma pufneasca): "Am inteles. Multumesc doamna, mi-ati fost de mare ajutor"

Mai trebe comentarii?:) La asemenea informatii concrete, nici sa vrei si nu te pierzi in tara asta.

No comments: